.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادی ۲ زندانی در بابل به برکت ورود پرچم حرم رضوی
۲ زندانی مالی به برکت حضور خادمان و پرچم مطهر حرم رضوی و با مساعدت انجمن حمایت زندانیان بابل آزاد شدند.

به گزارش شمال نیوز،  اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مازندران اعلام کرد:همزمان با ایام دهه کرامت، خادمان امام رضا (ع) با پرچم معطر و مطهر حرم رضوی وارد اداره زندان شهرستان بابل شدند و به برکت این حضور با کمک انجمن حمایت از زندانیان ۲ نفر مددجوی جرائم غیر عمد از بند زندان رهایی یافتند.

 

حجت الاسلام رحیمی حجت الاسلام والمسلمین رحیمی عضو هیئت رضوی در سخنانی دستگیری و حمایت از مستمندان را از ویژگی‌های بارز امام رضا (ع) دانست و گفت: بدون شک همه کسانی که دلشکسته اند و در زندگی خود با مشکلات قابل توجهی روبه رو شده اند، فطرتاً دوست دارند تا به منبعی از نور و روشنایی پناه ببرند و از وی درخواست کمک کنند.

 

او افزود: قطعاً وجود نازنین حضرت شمس الشموس امام رضا (ع) مورد عنایت مردم شریف ایران که افتخار میزبانی آنحضرت را دارند، می‌باشد.

 

حجت الاسلام رحیمی گفت:یکی از برداشت‌های غلط که ریشه شیطانی دارد این است که ما فکر کنیم علی رغم همه گناهانی که انجام دادیم، هیچ جایگاهی در پیش اهل بیت علیهم السلام نداریم و آن‌ها به هیچ وجه به ما توجه نخواهند کرد.

 

او افزود: اگر دل‌های خود را از نیات آلوده پاک کنیم و با قلبی مشتاق به سمت اهل بیت دست دراز کنیم و به آن‌ها توسل بجوییم، حتماً مورد عنایتشان قرار خواهیم گرفت.

 

مداحی اسحاقی یکی از خادمان حرم رضوی و حاج سید مجتبی حبیبی، یکی از ذاکرین اهل بیت علیهم السلام از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

زندانیان نیز هم زمان با رعایت ضوابط بهداشتی ضمن عبور از محل استقرار پرچم به محضر آقا امام رضا (ع) عرض ارادت کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.